Åh jag är segare än segast

Kom nyligen hem från gymmet, blev axlar och kondition och det gick jätte bra. Kondition har inte vart min grej, och är la inte direkt det än, men någon gång och från att inte ha kunnat springa 100 meter utan att dö, till att kunna springa 1,3 km, vila och sen springa 1,3 km till och nästan dö, till att kunna springa 2,7 km, kunna springa mer men var tvungen att sluta för jag behövde gå på toa, jag är stolt.
Nästa gång ska jag springa 5 km! :D
Nu är jag hungrig och undrar när maten kommer, men får väl vänta lite till. Något annat jag väntar på är Mathias, fast får sitta här några dagar till isf för han kommer hem från Spanien på söndag och jag längtar ihjäl mig, saknar min älskling slash träningspartner, vi äger på gymmet. Älskar att gymma, älskar det desto mer när jag får träna med han jag älskar.
Nu ska jag duscha, BYYYYE!

Hejsan
Lätta på hjärtat

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Unik besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0